Göralös


Två saker ...

Två saker som skrämmer dig:
Skräckfilmer och ensamhet

Två saker du har på dig just nu:
Min Che Guevara-tröja och mina fina vita sneakers

Två av dina favoritlåtar just nu:
Enrique Iglesias-Can you hear me(jag hatar Enrique annars) och Madonna-Heartbeat

Två saker du vill ha i ett förhållande:
Kärlek och omtanke!

Två sanningar:
Jag är galen i godis och jag tycker mycket om att kramas!

Två saker som du attraheras av:
Ögon och rumpor. Vilken härlig blandning!

Två av dina hobbys:
Shoppa och bara vara ledig!

Två saker du verkligen verkligen vill ha:
En årsförbrukning från karamellkungen och en resa till Afrika

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej:
Älskar att handla och gillar klänningar, rosa och smycken..

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille:
Äter som en häst. Fiser rätt mycket :)

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna:
Jag pillar näsan ganska ofta. Stör mig på att folk har stökigt!

Två saker du tänker på just nu:
Att jag bara vill åka hem och lägga mig. Och på hur jäkla törstig jag är(dumma pizza)

Två saker du kräks av:
När någon annan kräks. När jag mår illa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback