Skor


Det blir ingen bild på soppan. Den blev väldigt lyckad, men jag glömde bort att ta kort. Receptet kanske jag kan lägga ut senare.

Idag sov jag tills klockan ringde 11.30. Var tvungen att kliva upp för att åka in på ett möte på jobbet. Men det var iofs bra, för då kunde jag passa på att gå en runda på stan igen. Jag hittade mitt efterlängtade fotoalbum som jag letade efter i lördags och även en massa skor som jag vill ha. Hittade 4 par, köpte ett av de. Imorrn blir det troligtvis 2 par till. De idag var ett riktigt fynd. De skulle ha kostat 100 kr, men jag hittade ett litet fel som är lätt fixat, så jag fick de för 50 kr.
Jag har varit väldigt frustrerad för att det finns så dåliga skobutiker här i Ösd, men idag blev jag väldigt överraskad av vad de kunde erbjuda mig. 4 par skor, det är inte dåligt det.
Jag är en riktig skofantast, men nu på senaste tiden har jag inte hittat skor som passar mig i smaken. Men det verkar som det vänt.
Min mamma är ju rolig hon. Sist jag var hemma fick hon mig att blunda med en mössa över huvudet och jag fick inte tjuvkika, för att jag skulle prova ett par skor. Jag ska få de när jag fyller år. Jag skrattade så jag höll på dö och var väldigt nyfiken, de hade klack och passade perfekt, kände jag. Mer vet jag inte. Men nu är jag verkligen sugen på att se de. Men det får väl vänta..
Roligast av allt var när jag skulle åka hem så sa hon, men Karro, vill du se skorna?! Jag och pappa sa båda Nej.

Elin Sundin, jag hittade dina drömskor. Du som bara älskar foppatofflor och täck-kjolar.. Här är de nya crocs skorna i ballerina modell.

                                image788
                                                                                     Ganska söta


Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHA!
Jag skrattar ihjäl mig! Jag läste inte mer än rubriken och kollade på bilden. Jag trodde du köpt de där gräsliga skorna! Det har du väl inte? Isåfall måste jag nog betänka vår vänskap ytterligare... Kram

2008-01-29 @ 08:20:07
URL: http://elinsundin.blogg.se
Postat av: Elin igen

Det ser fan ut som badtofflor, usch. Tänk vad svettig och hal dom ska bli på sommaren.

2008-01-29 @ 08:21:07
URL: http://elinsundin.blogg.se
Postat av: Nästankusinerica i Stockholm

Ick......nu skall här erkännas inför omvärden att JAG...*skakarpåhuvudet*...köpte ett par när jag var uppe i höstas på DOLLARSTORE för 15:-!!!! tänkte att de skulle vara bra att tjaffsa runt i på Öhn när vi tömde stugan, HEMSKA att ha på sig!!!! De står nu förtiden på Djupudden som "tunnbadtofflor".....*fniss*....!!!

2008-01-30 @ 19:20:52
Postat av: Nästankusinerica i Stockholm

Ps. Tänk på att min lägenhet står tom i 3,5v. om ni får för er att komma ner en sväng!!!!

2008-01-30 @ 19:22:41
Postat av: Josefine

Haha, jag tror jag ska skaffa mig ett par till yran ;P Förresten får du lägga ut receptet på soppan, det verkade smaskens och jag är less på nudlar! :) Hoppas allt är bra med dig vännen! Massa kramar från ett grått Gbg

2008-01-31 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback