nästan ensam


Jag är hemma hos mamma och pappa i helgen. Jag åkte mest hem för och hämta tillbaka vår kära saab. Men också för att vara med familjen och mysa med mina små voffsingsälsklingar.
Pappa hjälpte mig för ett tag sen att få igång ett prison break avsnitt. När det var slut ville jag bara se mer, men såklart finns det inget mer att ladda ner. Jag väntar nu istället på ett Greys avsnitt. Om inte jag måste vänta i en evighet.

Kajsa är i Söderhamn, Erik på partaj i Backe, mamma, pappa och voffsingarna snarkar ikapp i tv-rummet mot tv ljudet. Jag sitter alltså ensam framför datorn och har ringt en gång till Jens, men fick inget svar. Fy vad synd det är om mig nu. Bara det här jäkla Greys avsnitten kunde snabba på.

Idag har pappa och jag varit på en rolig sväng med hundarna. Pappa körde skoter och jag och hundarna fick sitta i kälken. Sen fick de springa allt vad de orkade i blötsnön och sen åkte de med mig igen.

       
 


Igår när jag åkte hem stannade jag i

och hälsade på kusin Elin och alla hennes djur.

         
   

Mamma, moster och Stig-Åke var också där. Vi fick go fika och det var väldigt roligt att äntligen få se de här söta lurviga russen i verkligehet.
Vi åkte även och tittade på Elins nya häst Herkules, en riktig snygging.
Men korten blev så dåliga..

   


Nu ska jag ta och titta på Greys!
Godnatt!

Postat av: Anna

Snygg mössa;-)

2008-01-19 @ 23:59:14
URL: http://sambomammastudent.blogg.se
Postat av: elinkusin

Din pappa har den snyggaste mössan i Rossön!

2008-01-21 @ 18:31:41
Postat av: elinkusin

Tack för besöket förresten! Det var roligt att se dig:)

2008-01-21 @ 18:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback