Julen


Jag älskar Julen. Och denna jul tillbringade vi både i Härnösand och Rossön. Orkar inte skriva något mer än att allt var SUPER och TOPPEN! Tack alla som jag fick julklappar av!
Här kommer iaf lite bilder att titta på.
Härnösand.

         
       

Rossön.

       
     
     
     
   
       
       
       
     


Juldagen var vi till Anna och Micke och hälsade på och på kvällen åkte vi till Ström för lite kalas på folkan.

   
       
       
   
       


Julen gick så snabbt och jag hann inte med och träffa Petra och Mattias. Väldigt tråkigt, men vi syns nog nästa gång :)
Tiden gick så fort och vi hade så mycket att fixa och ordna inför pappas kalas.

Postat av: Anna

Jag dör, vilka ruskigt fula kort... Men skoj hade vi!! Hoppas vi ses snart igen:-) KRAM

2008-01-03 @ 14:43:08
URL: http://sambomammastudent.blogg.se
Postat av: Elin

Oj, vad du har lagt upp bilder! Roligt :) Såg att du var sjukanmäld idag. Hoppas du blir frisk tills imorrn så vi kan ha mexicokväll ;) Kram

2008-01-04 @ 08:12:34
URL: http://elinsundin.blogg.se
Postat av: frida östman

varför knäpte du på mej och micke för?

2008-01-30 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback