Storhandla


Idag har jag haft en så kallad lyxig dag på jobbet. Först fick man frukost på jobbet, sen jobbade jag i 45 min och sen hade jag 15 minuters rast. Därefter jobbade jag bara 45 min till och hade lunchrast och sen hade jag utbildning resten av dagen. Och bäst av allt fick vi en chokladmuffins till fika! Hm.. imorgon kommer nog inte va lika lyckad.

I måndags sov mamma över hos oss. Väldigt Mysigt att ha henne här, men inte lika kul när vi skulle sova. Ni som inte vet hur det är att sova i samma rum/hus som min mamma vet inte att hon snarkar som bara den. Fy fasiken mamma. Jag hade lite tur att hon vände sig och va tyst en stund, så då passade jag på att somna in. Jensen jobbade natt så han slapp höra snarkar´n. Skjutsade iväg mamsen igårmorse på hennes informationsdag.
Jag var ledig igår och passade på att tvätta. Jag tömde tävttkorgen helt. Alla gamla juldukar, och plagg som behövs tvättas för sig själv eller är en konstig färg fick också bli rena igår. Efter jag duschat igår kändes det nästan jobbigt att slänga det första smutsiga plagget i tvättkorgen..
Vi åkte även en sväng till Willys och handlade, det blev mycket mat och några dvd filmer. Både jag och Jens gillar välfyllda kylskåp. Jens tyckte att vårat kylskåp såg likadant som det brukar göra i Rossön. Allt som man behöver.
Jag kunde inte motstå detta igår:

                     image789
                                                                                      Fy fan vad goooooott!

Postat av: elinkusin

VAd gör du med saltfläsket? Pannkaka?
Det märks vilken släkt du kommer ifrån...:D

2008-02-08 @ 09:03:59
Postat av: Anonym

jag äter det som det är :)

2008-02-11 @ 15:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback