Min lördag



Idag började jag jobba tidigt och det var ett tag sen, så det var inge kul att kliva upp. Efter en dryg dag på jobbet åkte jag hem till älsklingen och vi åkte iväg och handlade så vi kunde äta tacos.
Sen klippte jag Jens, även fast jag inte ville. Jag vill att han ska spara och få lite längre hår. Men det tycker inte Jens. Jag klippte nästan ingenting i nacken, så jag fortfarande kan pilla i hans fina hår. 
 
Jag har nyss skjutsat iväg honom till Petter, för de ska ut ikväll.

Så nu är jag själv och det är så skönt. Jag ska snart diska och sen ska jag duscha, fixa naglarna och titta på en massa Greys och kanske någon fillm. Konstigt att vara helt själv en lördag kväll, fast det känns knappt som lördag, eftersom jag jobbat så mycket.

Imorrn ska jag, Jens, Anders & Sofie åka iväg till Sundsvall på Ikea en sväng. Jag skulle ha jobbat imorrn, men som tur va fick jag bort mitt pass, så vi kan åka och handla! Det ska bli såååå roligt.

Neä, nu dax för ompyssling.


Postat av: Elin

Vad tycker du om filmerna då? :) kram

2008-02-03 @ 01:41:26
URL: http://elinsundin.blogg.se
Postat av: Cemo

Tackar! Det tog mig två veckor att hitta ett nytt job. Och här har man suttit och avlidit på Eniro i en hel evighet helt i onödan!

2008-02-05 @ 11:54:54
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback