Lite roar mig


Tur att jag kan roa mig med något när jag jobbar. Jag sitter och tittar på en massa onödiga prylar som jag skulle vilja ha. 

       
Ett fint fat. En väldigt söt brödrost med matchande hårtork. En disktrashållare! Nyckelring till mig och Jens.


Det här var en mycket rolig grej.. såhär stod det i beskrivningen:

Fruntimmerspotta

En snygg och praktiskt potta att ta med i båten, på tågluffen eller bilresan. Locket sluter helt tätt.
Gjord av miljövänlig plast (polypropylene)

                                       image919




   
En snygg diskpropp, shampooflaskhållare och disktrasa.


Ett väldigt gulligt och romantiskt fondue-set för två. Jag har ju redan ett, men det här är verkligen gulligt.


Kom och tänka på att Jens är väldigt bra på att roa mig när jag har tråkigt. Önskar att han var här nu. Han kan nämligen sjunga lilla snigel  med stäng mun eller prata norska, danska, finska eller med någon annan rolig dialekt. Jag dör ibland när han sätter igång.

Postat av: elinkusin

Jag önskar mig brödrosten, den var supersnygg ju.
Inte visste jag att jens besatt sådana hemliga talanger som att kunna sjunga lilla snigel....:D

2008-02-23 @ 07:41:30
Postat av: Kajsa

Vilken sida hittade du dom där på? :D

2008-02-23 @ 13:52:33
Postat av: Moster

Jag vill ha disktrashängaren, vart finns den?
Svara Karro.
Puss/ moster

2008-02-25 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback