Svt2


Vilka muppar vi är... jag och Jensen hängde vid Gustav adolfs torg igår, där de direktsänder både radio och tv.
Det är något som kallas musikhjälpen och det är de här som är programledare:
Programledare fr vänster: Ehsan Noroozi, Kitty Jutbring och Henrik Torehammar. Foto: Nils Bergendal

Ehsan Noroozi
Kitty Jutbring
Henrik Torehammar

Både jag och Jens ringde och ringde till olika personer.
Jag ringde mamma och pappa och de såg både mig och Jempis på tv:n.. haha. Väldigt roligt, mamma skrek och sa vänster, höger, huka dig ner. Jag måste ha sett helt galen ut..
Vi får se om jag gör ett framträdande igen.


Postat av: pap

Hej. lägg ut filmen med mc åkningen från malmö.

2008-12-15 @ 11:16:20
Postat av: Karro

Pappa: Jag kan inte det, för då måste jag ju göra typ ett videoklipp via någon sida, men ska prova när jag kommer hem. + att jag är på jobbet, så du får vänta :)

2008-12-15 @ 12:27:28
Postat av: pap

skicka den till [email protected]

2008-12-15 @ 20:24:23
Postat av: Petra

Jag blir så avis, älskar Kitty. Men brukar lyssna på dem på radion, och just nu står tv:n på! :D Tänk att få ha Kitty i en egen glasbur, som sitt lilla gosedjur...

Ikväll är det TRE dagar KVAR!!! Superduper!



Massa Kramar!

2008-12-16 @ 08:30:43
Postat av: Marie

Haha! Vad rolig du är! :D

2008-12-16 @ 18:15:17
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha! Vad rolig du är! :D

2008-12-16 @ 18:17:02
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback