Många järn i elden


Vet inte var jag ska börja när jag har 25 saker i huvudet. Kändes som jag sprang runt och yrade runt mest igår.
Men hann packa lite och plocka fram grejer som ska med, kollade att alla julklappar är fixade och inslagna. Köpte faktiskt den sista igår, det känns väldigt skönt!
Letade en väska, vi har bara en och vet inte hur allting ska få plats?!
Det slutar nog med att vi får ta en sådan där blå ikeakasse..

Ikväll ska det packas ännu mera och tvättas.
Jag kommer njuta bara som den när vi sitter på tåget till Petra och Mattias på fredagkväll.
Då ska allting vara klart! Och jag längtar så mycket tills jag får se de 2 sötnosarna!
Jag ska ha med mig lite matsäck på tåget! Jag vill ha som jag hade när jag var liten. När man var på utflykt med lekis eller skolan och mamma hade gjort mackor, varm choklad och förhoppningsvis stoppat ner något kex.
Chokladen får jag nog skippa, men någon gomacka och kex ska nog kunna följa med.



Postat av: Josse

Har faktiskt inte bestämt mig för om det bli ström eller inte på juldan! Ska du dit? Hm, men de brukar ju vara sjukt kul! :)

2008-12-17 @ 11:49:20
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag minns dem, baguetterna med sesamfrön och sallad och skinka.. Eller var det inte så??:) Saknar dig, nu ses vi snart!! Ska Petra också ut på juldan? har ni köpt biljetter? kram

2008-12-17 @ 12:27:22
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/
Postat av: NästanKusinErica

Har ni Jysk i närheten där ni bor??? De har skitbra påsar/kassar i två storlekar som liknar IKEAs fast de är bättre = stängs med dragkedja, och billiga är de oxå!!!

2008-12-17 @ 16:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback