Jordbävning


Vad i hela friden tänkte jag och Jempis imorse när vi låg i sängen..

Jag hade ställt kl. 6.20 och snoozade en gång och hade precis somnat om när jag kände hur sängen skakade fram och tillbaka. Min första tanke var: Vad fan håller Jens på med, men sen hörde jag även hur vår garderop skakade och skramlade som bara den. Sen flög Jens upp som en fjäder och sa vad är det som händer?!
Vi blev skitskakis och Jens var redo att springa ut ur huset.
Jens trodde det var en bomb som vi kände skakandet av, men det tog inte mer än bara någon kvart, tjugio minuter innan allt var på nyheterna.
Jordbävning!

bild

Nu väntar vi på efterskalv..

Postat av: Marie

Usch, läskigt

2008-12-16 @ 11:54:28
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: pap

Huuhh! vad hemskt! Det tror man inte ska hända i Sverige. Tur att det var bara en liten en.

Kram/mamma

2008-12-16 @ 18:27:11
Postat av: Kungsa

Men ojojoj vad läskigt. Huvva.

Naturens krafter är inte att leka med!

Syns snart, va?

Kram Moster.

2008-12-17 @ 05:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback