Garderob


Jag drömmer om en ny garderob just nu.
Känns som en evighet sen jag köpte något nytt plagg. Allting som jag har känns så tråkigt.
Det är så typiskt också att jag lessnar på ett plagg jag använt 1-2 gånger.
Så nu har jag beställt lite rea-grejer på HM, hoppas något blir bra och att jag blir glad när paketet kommer.
Mest av allt skulle jag vilja ha en sådan här garderob.
Vilket lyx det skulle bli varje morgon!


Postat av: Anonym

Snygg garderob, är det ett helt rum?

Det skulle du ha haft......Puss o kram/mamma

2008-12-08 @ 21:40:30
Postat av: Gudrun

Snygg garderob...snarare jätte garderob eller rum.

Du får drömma om en jättegarderob. Nån dag kanske det går i uppfyllelse. Kram/mamma

2008-12-08 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback