Sista dagen


Jag är inne på den sista timmen någonsin på det här företaget. Det är helt otroligt att denna dag har gått bra.
Brukar ju inte jobba 8 timmars pass och såklart idag hade jag lyckats byta till mig det.
Men nu är det snart över.
Jag ska lämna in mitt tangentbord + tag, säga hejdå till chefen, kasta mina tjocksockor som är skitiga + äckliga,
kissa en sista gång, skicka hejdå-mail och bara vara världens lyckligaste!

Trodde aldrig denna dag skulle komma, men idag är det sant!
Hejdå Eniro118118.


Postat av: Moster Karin

skönt, nu ere gjort.

Nu väntar nya utmaningar. Lycka till.

2008-08-27 @ 16:51:07
Postat av: karro

tack moster :)

2008-08-27 @ 17:21:26
Postat av: Hannah

Jag är inte alls avundsjuk på alla er som slutar nu, nej då :) Men jag har inte långt kvar jag heller om allt går som det ska, håll tummarna :) Så lycka till nere i skåneland karro! Kram

2008-08-27 @ 18:34:55
Postat av: Elin

Herregud Karro! Hur känns det? Du får ringa mig nån dag när du har tid och berätta. Kram!

2008-08-28 @ 09:42:37
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se
Postat av: Petra

Imorrn åker du ner till Malmö och jag åker upp till Rossön. Du får hojta till om det är nåt ni har glömt, så tar vi ner det på hemvägen. Ring gärna imorrn om det blir segt och tråkigt. Sen när vi kommer hem så får vi styra upp en helg eller nåt när vi kan ses! Så kul! Ha en bra resa imorrn, hälsa gubben. Pussar i massor!

2008-08-28 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback