Kärring


Jag har börjat tidigt idag och tänkte att det var skönt att sitta och slötitta på OS nu när det inte ringer så mycket på morgonen. Någon har även dämpat belysningen, så det skär inte i ögonen. Ända tills nu.
Jag blir så jävla förbannad. Nu kommer det en jävla surkärring som inte ens sitter i samma rum och drar upp belysningen på det högsta, stänger av tv:n som jag sitter och kollar på och ställer till den som hon tycker den ska stå.
Va fan?! Okej, jag vet att vi har regler att belysningen ska vara på högsta och tv:n bara får vara på mellan 18-06 eller något sådant. Men nu satt jag verkligen och titta och OS är bara var fjärde år. Jag blir tokig.
Varför ska jag vara så feg.
Tror iaf att jag ska sätta på tv:n igen. Om en liten stund.
Jag avskyr iaf surkärringar. Bara för att hon ska jobba här tills hon dör.

Postat av: Elin

Haha! Var det Eva Thor kanske?

2008-08-21 @ 11:49:18
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se
Postat av: hanna

min gissning var monika.. überbitchen.

2008-08-25 @ 08:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback