Idag smäller det


Nu är det bara småsaker kvar.
Dammsuga och skura golv, städa fläktjäveln, försöka få igen mina rekordtunga väskor och säga adjö till denna underbara lägenhet.
Först nu ska jag ta mig en sista dusch och sen ska jag och Jens in på stan och fika med hans pappa.
Sen blir det väl middag ute (vet inte hur många gånger det har blivit av denna vecka) och ikväll kl. 20.43 går mitt tåg.
Ni får gärna hålla tummarna för mig. Jag är väldigt nervös och inatt har jag sovit oroligt!
Som tur är kommer Divna och hämtar mig imorgon med bilen!

Ha det bra allihopa.. nästa gång jag skriver är jag Malmöbo!


Postat av: Moster

Jag håller tummarna så knogarna vitnar.

Kramelikram och kom ihåg att du är från Jämtland!

Det ger styrka.

2008-08-29 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback