Hejdå


Igår hade jag både en rolig och jobbig dag!
Sa hejdå till Tassa och Viva redan tidigt på morgonen och det var som att de förstod att jag inte skulle komma hem på väldigt länge.




Min Älsklingar

Hann även säga adjö till kära moster i Ström.



Blev väldigt mycket flyttande av saker hit och dit, så jag glömde ta kort..
Vi fick iaf äta pizza på golvet i röran.



Och tårar föll när mamma, pappa och Kajsa åkte från Frösön..
Saknar er så mycket redan!



Vad skulle vi gjort utan er igår. Tusen Tack Ni är Underbarast!


Postat av: Josse

Jag hänger inte med, vart ska ni?!!

Pusss!

2008-08-25 @ 13:48:22
URL: http://josefineagren.blogg.se/
Postat av: Moster Karin

Snyft, va´hemskt och flytta så långt bort. Tur att vi kan blogga. Men jag önskar er två all lycka och välgång i Malmö.

Du, vi träffs om någon månad sådär.

Puss och kram från Moster.

2008-08-26 @ 20:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback