Fredag


Jag borde vara glad idag eftersom det är fredag och helg. Men dessvärre ska jag sitta på här och få ännu mera ont i arlset både lördag och söndag!
Ska iaf gå på Eastern och äta med Jensen, Petter & Jessie nu när jag slutar.

Det blir nog att jag måste börja ta tag i packningen, även fast det känns gruvsamt.
Det är så mycket..


Jag skulle nog behöva minst såhär många resväskor..


Postat av: Cemo

MEN KVINNA!

Vad i helskotta ska du göra här nere?!

Det är pissiga vintrar och alla andra förjävliga årstider. Som en ankskit direkt i handen alltså.

Smakar skit, förutom alkoholen som når hjärnan ungefär 4-5 dagar i veckan. Hemskt underbart i staden då!

2008-08-16 @ 00:25:26
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback