Valborg


Idag är det alltså sista april. Jag har bara sett majbrasan på andra sidan Storsjön.
Jag och Jens gick ut på parkeringen för att se fyrverkerierna de avfyrade i badhusparken. Väldigt fint.



När jag var mindre brukade jag alltid vara hemma på Näsets majbrasa. Men inte nu längre. Nu får jag stå flera hundra meter bort, på andra sidan sjön för att se en brasa. Jag saknar nog och va liten ibland.



Jag har inte hunnit uppdatera på länge för jag ha haft listor med saker jag ska ha gjort de senaste dagarna.
Idag är äntligen en sådan dag som jag inte behöver göra något alls när jag slutat.
Istället börjar jag säga fel saker hela tiden.. Jens tror jag börjar få en hjärntumör, men jag tror det är för att jag slappnar av. Hm.. 

Just det ja, idag har lilla söta Noelle fyllt 1 år, Grattis Grattis igen gulleplutt




Nu ska vi snart gå och lägga oss.
Godnatt!

Postat av: Gudrun

Hur söt får man va egentligen! Grattis Noelle!

2008-05-01 @ 10:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback