Sovtajm


Jag och Jens jobbar natt i helgen. Jag jobbar 23-07 både igårnatt och inatt. Det är inte roligt. Jens jobbar som vanligt 22-06 och kommer alltså hem en timme innan mig. Imorse låg han redan i sängen när jag kom hem. Jag skyndade mig och borstade tänderna och kröp ner hos min älskling. Sen sov vi som stockar till klockan 15. Skönt!
Och nu längtar jag bara tills jag får gå hem och krypa ner hos Jens igen. Och sova.
Jag vet att jag kommer slockna på en gång.

Inatt har jag nästan bara haft taxiförfrågningar.

Taxi i Kungsbacka. Taxi Stockholm. Taxi Göteborg. Växjö Taxi. Boden Taxi. Ekerö Taxi. Taxi Östersund. Västerås Taxi. Taxi Enköping. Taxi i Malmö. Örebro Taxi. Karlstad Taxi. Södertälje Taxi. Skaraborg Taxi. NorrskensTaxi i Kiruna. Södertälje Taxi. Taxi 020. TaxiKurir.
Taxi Stockholm har jag säkert haft minst 25 ggr.
Spärr av kort är också ett väldigt populärt nummer en lördagsnatt.
Nordea: 08-4025710
SEB: 08-147200
Swedbank: 08-4111011
American Express: 0771-295429

Hade för ett tag sen en kille som sa, fan vad fräsch du låter!
Hm.. tänkte jag, hur låter man fräsch?! Glad på rösten, pigg?! Jag vet faktistk inte.
Det ska sägas att jag har ett talsvar som är från i somras.. som jag själv inte har lyssnat på sen jag spelade in det.
Vi har en inställning som gör att vi slipper höra vårt eget talsvar, så jag har ingen aning hur jag låter.
Eller nu vet jag ju det. Fräsch, vad det nu betyder!

Nu är det bara 3½ timme kvar tills jag får gå hem och krypa ner..


image1085




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback