Nya skor


Jag vill ha nya skor. Jag vet, jag vet. Jag har säkert 15-20 par skor i förrådet som väntar på bar asfalt. Men jag hittar alltid nya färger och former. Just nu vill jag ha några av de här:

  Bild 1
Pump

Bild 2
Pump

Bild 3
Pump

Bild 4
Pump

Om jag känner mig själv, så kommer det bli bild nummer 3, bekväma och enkla.
Men jag är lite sugna på nummer 4, jäkligt snyggt med öppen tå.
Vad säger ni? Vilka ska få komma hem till mitt förråd?


Nu sitter jag på min sista natt för den här gången. Känns väldigt skönt. Jag är rätt nöjd på nätter just nu.
Jag är väldigt göralös.. har varit in på alla internetsidor jag kan och orkar inte läsa något mer. 
Tro visst att jag ska gå och hämta min sypåse på min hylla. Så jag har något att pyssla med.
Stickning eller korsstygn.

image1093
Haha, den här passade väldigt bra in på mitt jobb. Vi stavar ju alltid med namn. Adam, Bertil, Ceasar, David osv.

Nu när jag slutar kl. 5.30 blir det hem fort och byta om och sätta mig på bussen till Ström, sova en stund hos momma och sedan åka hem med mamma till Rossön. Mamma och pappa ska på 50 års kalas i helgen och bo på hotell, så det blir jag som tar hand om voffsingarna och det gör ju inte mig något!

Postat av: Ewie

jag tycker nummer 4.. jag har provat dem och de är JÄTTEsköna!

2008-04-11 @ 03:24:53
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Ewie

sv: ja det tycker jag ^^ jag hade köpt dem om de inte kostade lite för mkt för min plånbok just nu^^ sparar pengar för resa. Jättesköna och fina på fötterna, samtidigt som öppen tå är hur fint som helst.

2008-04-11 @ 03:54:23
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Gudrun

Slit på dina "gamla" skor och spar pengarna till en svalkande drink på Kuba istället. Det kommer att finnas nya fina skor när du kommer hem igen.
Puss/mamsen

2008-04-11 @ 05:17:09
Postat av: Berit

Hej Karro! Du kan väl komma o hälsa på med vovsingarna på Lördag då är jag ledig. Frida skulle bli superglad. Jag är ledig idag oxå. Hälsa mamma kram o krya på sig från mig. Kram Berit. Har försökt skriva till Gudruns blogg så många gånger men jag kommer ej fram.Jag är ej nån datanörd! Kram Berit

2008-04-11 @ 08:51:25
Postat av: Josse

Jag röstar för nr tre! Har funderat på dem själv också! Riktigt snygga :)

2008-04-11 @ 10:35:15
URL: http://www.lawyerbitch.blogg.se
Postat av: elinkusin

Har du 20 par så lovar jag att du inte behöver nya skor, dessutom var dom ju knappt snygg ;)

2008-04-11 @ 19:48:39
Postat av: Sofia och Frida

Hej Karro!
Vi tycker nr 2 och nummer 4 är finast,frida tycker nr 2 och sofia nr 4=)

Kramar

2008-04-13 @ 16:15:13
Postat av: Moster

om du letar i din garderob kanske du redan har liknande skor där....?
Du vet en sak in en sak ut, hur ordnar du det?

2008-04-13 @ 16:31:12
Postat av: joppssen

Hej min sköna böna!!!!!Nu e ja i Karlstad igen efter en superskoj vecka hemma med Josef..haha...Åh vart så glad när ja fick ditt sms, hoppas verkligen att du kan komma!!!! Men vi rings i veckan å pratar om de ;)
Ja tycker nr 2 eller nr 4...du ska HA Klack!!!!!!!!! Inga mer "platt skor" även fast dom e mest bekväma...Tänk på att man får fin hållning och snygga ben i klack!! hahaha....Saknar dej ..puss puss

2008-04-15 @ 11:03:09
URL: http://attlevasomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback