Besök


När jag vaknade imorse gick jag på konsum en sväng och handlade lite saker som fattades för att göra en citronpaj, den här gången var det till mamma och Kajsa som kom och hälsade på. De hade med sig acon och bägg som jag brukar säga.. De hade även med sig ett superfint paket från min kära Moster Karin.


Och i det var det en perfekt silverbricka till min svan(saltkar) och ett vackertkors som ska få hänga över sängen. Tuuusen tusen Tack Moster! Jag blev verkligen jätteglad!

image1102

Mamma kom med en överraskning också. Sist jag var hemma var ju vi på dollarstore och kollade in lite växthus och annat rat. Vi hittade små vattenkannor i zink som vi tyckte var söta, men bestämde oss för att skippa de.
Men idag fick jag en sådan söt. Tack kära mamma! Och titta vad gulligt det blev med tussilago i.
Synd bara att tussilagon gjort kväll..

image1103

Kajsa hade varit på rajtan tajtan igår/inatt så hon var jättetrött. Så det blev jag och mamma som tog en runda på stan, medans Kajsa stannade i lägenheten för att sova! Vi hade jättemysigt och kollade både på kläder och grejer. Mestadels av tiden spenderades att leta en slips åt Erik som han ska ha på sin bal. Vi var och kollade på tjejens klänning som Erik ska gå med och vi fick även med axelbanden så det skulle bli lättare. Men fy fasiken vad vi fick leta.. klänningen är jättefin, turkos/lila/rosa den skiftar i många färger, men är turkosaktig i grunden. Tillslut hittade vi en som kommer bli toppen till den kostym Erik ska ha och matchar klänningen! Jag längtar tills jag får se de i verkligheten eller på kort :)
Vi hann även med en fika på domus. Mums!

 

Sen efter allt shoppande åkte vi hem till mig och beställde hem mat.
Mätta och belåtna åkte mamma och Kajsa hem och nu tycker jag det är väldigt tomt utan de här. Jag längtar efter min Jens också. Han kommer nog hem imorgon natt.
Nu ska jag kolla på ett helt nytt Greys avsnitt och sen mysa resten av kvällen. Imorgon blir det jobb igen..

Postat av: Marie

Hej hej. Verkar vara en mysig helg :) Å gud vilken fin spets-blus-tröja du har. Me like, me like! :D Pusspuss

2008-04-26 @ 23:22:14
URL: http://GossipByMarie.blogg.se
Postat av: Moster

Väl bekomme Karro.
Brickan var väl inte så välputsad men, chabby chic ere ju!och det passar ju ihop med svanen menar jag.
Grattis att du fyllt år, i januari!!!!!
Kram från mej.

2008-04-27 @ 14:10:17
Postat av: elinkusin

Jag hade tur också häromdagen och fick en fin grön fågel av min moster! Den pryder mitt köksbord och är fylld med sockerbitar.

2008-04-29 @ 08:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback