Det är kallt och jag fryser


Min sista natt den här helgen nu, väldigt skönt må jag säga. Om ca 2 timmar får jag åka hem och sova.
Jag längtar. Mest efter Jens.

Idag eller igår när vi vaknade hoppade precis Kajsa Bergqvist sitt sista hopp.. otur för henne, jag blev bara så arg.
Sen kom det världens regnskur med hagel och åska. Jag tände en massa ljus och bara myste. Sen fick jag myror i brallan och ville inte sitta inne något mer, så tog med mig Honey och gick på en promenad. Det blev ingen liten promenad utan hela Frösön-runt. Och vi hade lite tur att det inte regnade så mycket just då. När vi kom hem kände vi oss så nöjda och trötta i benen, så det blev lite mera mys.

Vi lagade mat som inte blev klar förrän runt halv åtta och sen var det nästan dags för mig att åka på jobbet.

Här på jobbet har hela natten varit underbar, precis som jag vill ha det. Väldigt lugn och inte många som ringer!
Men det värsta av allt är att det är så jävla kallt. Jag ska berätta vad jag har på mig.. först långkalsonger och ett par byxor utanpå. Två linnen och en långärmad tröja + en yttertröja med huva. Halsduk, tjocksockar och en stor filt som täcker axlar och ben. Och ändå fryser jag. På termometern står det 19,9 grader. Fy fan. Varför inte skruva upp värmen några grader så man slipper det här. Jag kommer ju få men för livet.

Får ju rätt mycket tid över en sådan här natt. Har nog kollat på vissa sidor mer än 20 gånger och inget har uppdaterats. Men måste få visa världens finaste tjejer.

                     image377


Neä, nu säger jag godnatt eller godmorgon!


Postat av: Johanna

Va söta de e! Vilken stolt gudmor du måste vara :) Vi måste förresten höras mer någon dag, har tänkt att ringa dig, hann ju knappt prata sist :) Hoppas allt e bra! Pussåkram!

2007-09-03 @ 19:19:19
URL: http://mittlivsomjohanna.blogg.se
Postat av: Anna

Heeeeej Karrish!!! saknar självklart dig också fast jag skrev bara upp det fom flyttat:P bara så du vet! kom på det nu.... Jorå lägenhetsletandet går sådär.. har hittat 2st 3:or i Duved så vi hoppas på nån av dom. Hur är läget med dig?! är det ensamt i stan? fast Johanna är kvar väl? På halloween får du hemskt jätte gärna komma upp och festa! och klä ut dig!!!! Det är så jäkla apkul. Katta ska med och Emma som jag jobbade med. Sen får gärna både du och Johanna komma också. Förhoppningsvis har vi lägenhet då också, annars får vi trängas ihop hos Mickes päron. Nej nu ska jag återgå till plugget, vi har data nu=) puss o hej leverpastej!!

2007-09-04 @ 09:10:32
URL: http://annakjonsson.blogg.se
Postat av: BakketunJoanna


Tack så mkt.. Är riktigt nöjd med lägenheten faktiskt! ;)
Hehe.. I know.. Arbetskläderna är assnygga.. NOT!!!
Skönt att det var lugnt på jobbet..
Men hur trivs du med jobbet annars? Hur länge har du jobbat där nu? Det måste vara ett tag.. =) ?!
Puss Puss.

2007-09-04 @ 19:22:31
Postat av: Amanda

Man shit vilka snygga ungar. Men dom har ju ännu snyggare gudmödrar!

2007-09-04 @ 21:48:42
Postat av: JoAnNaN


Godkväll!
Skönt att du har gått ner lite i tif.. Jobbar du bara 80% nu?
Kan förstå att du inte bara vill sitta still..
Då blir man juh riktigt rastlös.. :P
Vi jobbar skift...
Antingen arbetar vi från 6-14.30 eller från 14.30-23.. Det är olika. Generellt så jobbar man varannan vecka tidiga skift, varannan vecka sena skift.
Nej då.. Det funkar faktiskt bra att vi bor tillsammans alla tre..
Natalie håller fort. på med körkortet, så vi får se när hon dyker upp..
Ska du hitta på nåt annat skoj i höst?
Saknar dig.
Puss&Kram Från En Jente.

2007-09-05 @ 21:13:06
Postat av: frida östman

hej!!! vist är dom guliga?`?? kram frida

2007-10-30 @ 15:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback