Slut i kroppen och huvudknoppen


Idag var en tidig dag. Min klocka ringde redan 04.17 och jag var först på jobbet och fick se när alla som jobbat natt gick hem för att sova.
Slutade iofs rätt tidigt, så jag åkte hem och började tömma ur våran översvämmade tvättkorg. Härligt när all tvätt är ren och korgen tom.
Jens och jag lagade god mat och kikade på Boston teaparty.

Nu har jag nyss tagit en härlig dusch för jag har varit på BodyPumb, så nu kan jag nästan säga att jag är död.
Igår tog jag mig modet och gick för första gången på spinning. Det var inte alls lika hemskt som jag hade trott. Tack Elin för att du fick med mig och att du visade allt så bra! 

Imorrn blir det uppdatering från i helgen hemma i Rossön.

Godnatt

Postat av: Elin

Imorgon ska jag plåga mig på spinningen igen :P
Oj, vad jag längtar!

2007-10-18 @ 16:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback