Jens födelsedag och kanelbullens dag


Den 4:e oktober var det kalas. Med både tårta och bullar! Jag väckte Jens med vacker sång runt åtta-nio tiden. Av mig har han fått en fin höst-jacka, men både vi tyckte det var lite tråkigt om han inte skulle få ett enda paket på morgonen, så det blev två stycken iaf. En par snygga kalsingar och en jättesnygg tröja.




Efter fika på säng gick vi ut på en lång promenad, rättare sagt Frösön runt. Det var så underbart väder.

  

Sen blev det baka, baka bullar när vi kom hem.

     

Och när de var klara va vi tvungna att äta lite gofika.



Vi hade ju beställt en smörgåstårta också, som vi smakade på!

image463
Mums

På kvällen fick vi storbesök av Jens moster och hennes sambo. Och lite senare kom även Jens mamma och pappa.

Jag och Jens hann äta lite god mat sen blev det mera paketöppning och mera fika.

     

image467
Min fina underbara 22-åring

En fin höstbukett fick Jens också



Och jag hadeju varit lite rolig..
Check this out..
http://www.family.se/vi/1021125.htm?ca=3_a


Fredagen tillbringades lite på stan med Jens mamma och pappa och sen åkte vi alla till Jamtli och hade det väldigt trevligt.

På kvällen gick vi ut och åt på Eastern Palace.. mmmumma, god mat.
Tack snälla Majvor och Gunnar!

Igår kom mamma hit en sväng och vi va på en mässa på folkets hus. Det var om massa sticking, vävning, smide och mycket annat. Mycket intressant. Fick fint garn av mamma, så jag ska sticka mig en sjal.
När mamma åkte hem, började jag fixa mig inför kvällen. Louise, Elin och jag skulle ut och partaja lite. Men det orkar jag inte berätta om nu. Det får bli en annan gång.


Postat av: Petra

Haha, gud vad du är söt, med det där family-grejset! Saknar dig, gumman min! Pussar i massor

2007-10-07 @ 18:36:23
Postat av: Elin

Vilka fina bullar du gjorde, jag blir riktigt sugen! :P

2007-10-09 @ 07:02:52
Postat av: Anna J

nämen fyllde han också den 4 okt? då fyllde ju Katten år också! ring mig nåt så kan vi snacka lite halloween!!

2007-10-09 @ 10:15:23
Postat av: storkusin

frösön runt, är inte det typ jääättteeelångt?

2007-10-09 @ 11:37:50
Postat av: Joanna

Hej på dig du.

Jodå.. Livet leker..
Hade en väldigt trevlig helg nu i helgen när vi fick besök av Pappsen och fick se Oslo.
Annars är jag ganska less på jobbet just nu och vi få jobba mindre än förut, vilket betyder mindre pengar... Anton och Erik kommer hem i slutet av nov, antingen följer jag med då, el så stannar jag ev. ett par veckor till..

Hur lever livet i Ösd då?
Nåt roligt som hänt på sistone?!

Saknar dig söt.

Btw, fin smörgåstårta och bullar...hehe..

Pusssss! /J

2007-10-16 @ 16:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback