Måndag


och ännu en helg har gått! Jag och Jensen min har varit i Härnösand och haft det riktigt skönt och roligt. Med en massa skratt, tokigheter och mumsig mat. Jens bror Johan var också hemma och han har hunnit bli 25 denna höst, så det firade vi med lite tårta.

image536
Mums


       
Vi lekte vår egna lek "skriva ord" och sen höll de här knäppisarna på med någon annan lek.

Vi hann även med en sväng till Ikea på lördagen, jag handlade lite småsaker, en ny snygg toasits, rött lakan och annat kraffs. När vi kom hem blev det glöggdags eller jag kunde inte dricka glöggen som var 10%. Jag behöver barnglögg.



Sen mat, god mat igen

 

och ett jättefint kort på Jens och Majvor

image547


På kvällen spelade vi vårt spel igen och kollade på en skräckis. Usch!

Igår snöade det en hel del, så J & J fick gå ut och göra av med energi på skottning. Duktiga killar. Men självklart hade de lite snöbollskrig och byggde en snögubbe som visade sig vara en snökuk. Moget.
Själv gick jag ut för att tända alla Majvors fina lyktor.
Jag fick faktiskt en lykta när vi var en sväng på dollarstore, jättefin är den. Tack Majvor! Ska visa vad fint det kommer bli när jag hittat den rätta platsen.

       

 

Sen såg vi ännu en skärckis och jag var rädd.

Idag åkte vi hem, jag har varit ledig hela dagen och Jens ska iväg nu ikväll. Vi har plockat ihop alla grejor, lagat tacos, fixat med räkningar och nu ska jag ta och diska. Jensen har somnat en stund.

Postat av: Annahoj (johanna /joppe)

Åhhhh va mysigt me SNÖÖÖÖÖÖ, ja vill oxå ha snööö...här spöregnar de :P skit trist...Ja håller tummarna för snö imorgon på 1:a advent iaf..:p Love ya darling

2007-12-01 @ 19:50:20
URL: http://attlevasomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback