Längtar


Jag jobbar nu, ända fram till kl. 13.45 och jag tror jag kommer dö. Eller få psyk-bryt iaf. Vad är det med folk idag?! Det är ju faktiskt fredag och då tycker jag att man borde vara glad. Men alla är väl stressade och irriterade och jag och alla andra telefonister får ta det. Fy fan! I Och om jag får en massa kunder som är otrevliga så blir ju inte jag gladare och hjälpsammare för det. Så då är det ju lite synd om de andra kundera.

Så till rubriken, jag och Jensen åker hem till hans mamma och pappa direkt efter jag slutat. Gud vad jag längtar tills vi är framme. När jag kört de där 21 milen och bara vara ledig. Och imorgon göra ett kärt besök på Ikea.

Snart rast iaf. Tur att Elin är här med mig idag, fast hon är lika less som jag om inte ännu mer.

Postat av: elin

Haha, ja du. "om inte ännu mer" :P Det är jag kan jag lova. Kommer kanske ha 40% tillgänglighet idag. Undrar om kan få sparken för en dags extrem låg tillgänglighet?

2007-11-23 @ 10:40:51
URL: http://elinsundin.blogg.se
Postat av: Cemo

Hahaha!
Min tillgänglighet har legat mellan 70-75% i flera dagar nu, så jag hade tt litet möte med chefen idag som tyckte att jag skulle försöka byta jobb.
Så välkommet!

2007-11-24 @ 00:12:09
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback