Dagarna går..


och jag hinner knappt med att skriva. Ibland har jag ingen lust, så då måste jag ju vänta.

Konferensen var jätterolig, eller intressant och inspirerande! Det var kul att få se hur allting går till och hur planerna ser ut framöver. Och även kunna påverka som telefonist. Vi gjorde grupparbeten och där va jag inte tyst..
Maten och boendet var också jättebra! Träffade en jämngammal tjej, Eleonora som jag tillbringade mycket tid med. Vi dansade loss rejält med 40/50 + på onsdagkvällen. Karro efter 4 glas vin är rätt rolig att vara med.. dagen efter var inte alls lika rolig, jag hade ont i magen och mådde lite illa, men det var bara att se glad ut! På flyget hem somnade jag direkt och väl hemma sov jag som en stock.

Elin var en sväng till mig på fredagskvällen och vi kollade på idol och drack glögg. Mycket mysigt!

Lördagen tog jag bussen till Ström och mamma hämtade upp mig och vi åkte till Renåa, där vi hälsade på min morbror och kusiner.

              

Nils-Arne, Amanda, Maja, Lisa, Nils-Arne och Lisa, Lisa och Annelie, äldsta kusinen Ida var omöjlig att fånga på bild.

Vi åkte vidare och vid lunchtid kom vi fram till Svaningen, Djupudden. Och där fick vi en god GI-lunch!

image523
                                                               Min kära Moster Karin

Det blev mycket prat och mys, vi stickade en stund, gick upp till mosters rosenrum och bytte gardiner. Moster har ju opererat ena hälen, så hon hoppar omkring på kryckor.

        

Sen fick vi se på Mosters vantarsamling. Jag vet inte vad det är med min mamma och Moster, de köper en massa fina vantar och lägger de på hög och de ska inte användas.. lite roligt är det ju att titta på dem, men det gör man ju inte varje dag.



Vi åt en god GI-middag, med mycket kött. Allt från lamm, fläsk och ren. Och en massa goda grönsaker.



Min kusin Rickard var hemma och hade tagit fram skotern, en riktigt gamskoter är vad det är, men den gick ju iaf. Och sen såklart voffsingar, Rickards Tyra och Pillerill.

     

Vi hade väldigt roligt hos Moster, men såklart var vi tvugna att åka hem. Jag skulle med en buss på kvällen och mamma hade ju en bra bit att köra.

Söndagen sov jag och senare va jag en sväng på Rusta och köpte lite julpapper, juldisktrasor och kanske någon julklapp. Jag gillar Rusta, mycket roliga grejor och billigt rat också.

Igår och idag kommer nog se ganska likadan ut. Jens sover och jag åker och tränar. Väcker Jens, lagar middag och åker och jobbar. Kommer hem och somnar.

Ja, det var allt för idag!

Postat av: Petra

Du ska få berätta mer om konferensen för mig sen, nyfiken! Och vet du en sak? Idag är det exakt 3 månader tills du fyller år ;) Pussa!

2007-11-20 @ 12:39:20
Postat av: Faster

Vilken rolig påhälsardag det var. Vi måste göra om det, kanske är det min tur att hälsa på dej och Jens.
Stora kramen till dej Karolina.

2007-11-20 @ 18:42:10
Postat av: Joanna

Hej Gullnos.
Nu är d inte många dagar kvar, d har du rätt i..
"Dagarna går" som sagt.
Längtar efter att få träffa dig också.
Pusselipuss.

2007-11-20 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback