Minnen..


kan göra en sprallig :) Sitter o tittar på en massa gamla härliga kort. Har bara varit hemma idag o varit sjuk, så därför ska jag lägga upp lite roliga bilder!

     

Börjar med mina små älsklingar


       
Min underbart SuperSöta Guddotter Hailey


 
Sommar 2005

     
My Girls


 
Balen...


My Crazy Family


Min vackra syster



image30
Och sist men inte minst min underbara Jens



Neä, nu ska jag o Sofie ta o poppa popcorn o förbreda oss inför kvällens biobesök.. Pirates of the Carribbean 3 at the worlds end.. mycket spännande :) + snygga Jack, kapten Jack Sparrow.

Skepp ohoj
Kasta loss!


Postat av: Anna

Haha, de där bilderna har jag inte sett på hailey... med byxorna.. haha!! Hoppas bion var bra!! Ma höres;-) KRAM 6 PUSS

2007-05-30 @ 23:08:28
URL: http://sambomammastudent.blogg.se
Postat av: Elin

hejhej! jag är kvar på jobbet än, har kvar lapparna för klockan, men tiden går ändå sakta! :P

2007-06-01 @ 16:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback