Storbesök..


hela veckan har jag haft.


Det hela började i fredags när Johan (Jens bror) kom och hälsade på oss. Vi bestämde oss för att gå ut och äta (Johanna hängde också med) på någon uteservering, vilket visade sig inte vara alltför lätt. Alla tänkte nog som oss, ut i det fina vädret och njut!
Vi hittade tillslut plats på Viktoria och beställde in jättegod mat :)


image57
Johanna & jag







Efter maten drog vi runt på stan och kollade in alla studenter, fick tillbaka lite längtan, men det känns skönt att veta vad som hände efter studenten! Var inte jättemycket folk ute, men det va härlig stämmning med värmen och alla människor.




Nästa stopp blev brunkullan, Jens och Johan tog några öl. Jag skulle iväg och jobba vid 23 och Johanna skulle jobba dagen efter så vi stod över och bara glodde på folk :)


Någon som var på G?!


På lördagen kom Johans kompis Lars och vi grillade, jag älskar verkligen grillat och potatisgratäng, mums vad gott! Vi dukade ute och tände ljus och hade jättemysigt, innan jag skulle iväg o jobba igen..






På söndagen fick jag sova ut ordentligt iaf och kunde verkligen sova, vi åt middag med Johan innan han åkte hem till Härnösand. Sen hämtade jag Johanna och vi + Jens åkte till Joanna och hade lite hejdå kalas för henne. Hon åkte till Usa igår. Jag gjorde hemmagjorda maränger och ckoladsås. Det blev väldigt mumsigt!




Igår fick jag många besök :) Det började med att jag var och klippte mig runt 9 på morgonen och sen skulle jag träffa min goa Moster efter hon varit hos läkaren. Jag sprang runt på stan och letade presenter till Hailey och Noelle medans och hann inte riktigt bli klar innan Moster ringde, så hon fick följa med mig lite. Hon hade sagt till mig att inte hon skulle shoppa, men det blev lite inhandlande för hennes del också innan hon bjöd mig på lunch. Vi åt på ShanghaiWok, väldigt gott och vi tog det så lugnt. Det gör man inte ofta, inte jag iaf. Sen sprang vi lite till på stan, moster köpte mig världens finaste vattenkanna som står ute nu på våran uteplats, passar in i miljön perfekt!
När vi var nöjda åkte vi hem och väckte den sovande Jens och jag ringde Anna och sa att nu var de väldigt välkomna :) o vipps ringde det på dörren och vilka står inte där, familjen Palmqvist/Olsson :) Världens sötaste tjejer..


Vilka prinsessor!!

Jag o Moster hade köpt väldigt somriga wienebröd med jordgubbar på, som vi bjöd på och jag gav mina paket till Hailey och Noelle, men Hailey fick öppna alltihopa :)



Åt Hailey hade jag köpt lite trosor och en badräkt med matchande flipflop, som hon verkade gilla väldigt mkt, var hur söt som helst när hon gick omkring i de :) Noelle fick en rosa klänning med vita döskallar på + ett par söta små vita strumpor till :) Fick veta av Anna att Hailey hade precis en sådan, så då kan de va likisar :)

Hailey verkade även gilla min fina vattenkanna som hon ville ha mera vatten till hela tiden :)




Sen fick vi se lite posing med baddräkten på... med trosor på huvudet :P hihi


Gullefian :)



image82
Otroligt fina bebisen Noelle, fick jag hålla i en stund innan hon skrek och ville ha mat!


Det blev en snabbvisit men superkul att både Moster och familjen Palmqvist/Olsson fick se hur jag och Jens bor!
Anna och Micke åkte iväg och jag o Jens skjutsade Moster till bussen.

Efter vi ätit middag igår blev Jens så sugen att fiska så vi åkte en sväng till Lillsjön och Jens hann väl inte kasta mer än 10 kast så högg en fisk av linnan, det är vad Jens säger, men jag tror på sjögräs.. Det började även regna så vi åkte hem.


Jens är less över att inte få fisk och jag glad över att åka hem


Idag har jag haft besök av Kajsa, hon har varit hos frissan och fått håret uppfräschat inför examen på fredag, hon blev väldigt fin :) Vi åt på Aladdin idag, tacobuffe, mums vad gott det var :)
Blev en hel del shopping idag också för min del.. inte bra för plånboken, men jag är väldigt nöjd och glad!

Nu ska jag o Jens ta och kolla på den nya Beckfilmen.. sen är det dags för att sova, jag börjar 6.00 imorrn, känns lite tungt, men då slutar jag tidigt. Är faktiskt bara 7 arbetsdagar kvar för mig, sen har jag 3 veckors semester...

Godnatt!

Postat av: Jens

Gud vilken fin kille du har! Han verkar ha hela paketet, men han verkar få dåligt med fisk, och dricker lite väl mkt! Puss

2007-06-14 @ 13:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback