Glad Midsommar


önskar jag alla mina nära och kära.

image140


Sitter på mitt jobb och varvar väldigt trevliga kunder (som önskar glad midsommar) med vattendrickande och ett evigt hostande.. 
När ska denna hosta försvinna?!

Inatt har jag sovit värst av alla nätter, hostat och harklat mig.. och Jens har ju jobbat så han har inte kunnat tagit hand om mig.
Idag blev det en snabbrunda på stan, men det var ju knappt öppet någonstans så jag o Sofie va in på Åhlens och Domus, bjöd henne på fika för hon fyller år idag. Stort GRATTIS! Sen fick hon öven snyggaste cyklopet och snorkeln av mig och Jens som hon kan använda nu när vi åker!

Sen hann jag med lite tvätt också och in på busstationen och hämtade hostmedicin som mamma varit så snäll och skjutsat hela vägen till Hoting (till bussen) för min skull. Tusen tack världens bästa mamma!
Känns faktiskt lite bättre, nu när jag tagit medicin, både den och tabletterna jag köpte igår. Nu ska jag bli frisk.
Jag vaar ju hemma i förrgår och igår, men idag kände jag att jag var tvungen att jobba, jag tjänar ju väldigt bra idag + att det bara är 6 timmar!

Jag måste lägga upp lite fina midsommarbilder..

image139
Tänk att få svänga runt en sådan här fin midsommarkrans och sjunga till små grodorna

image141
Och ha en sådan här fin krans på huvudet


Nu har jag lite middagsrast, så ska gå och äta fläskgryta med ris.. det blir min fina midsommarsmiddag

image142


Postat av: storkusin!!!!

hej gulliga du:)!!
kul att hitta till din blogg. har varit i rossön och hälsat på ikväll. köpte en godispåse på solbacken och körde så långt den räckte....
må så gott/elin

2007-06-23 @ 22:11:31
URL: http://ursus-elina.blogspot.com
Postat av: Elin

Nu när jag var i ström fick jag med mig "hostmedicin" hem, en gammal blåbärsvinaktigt. Mycket bra mot förkylningar och hosta, får det lov att vara en hutt? ;)

2007-06-25 @ 08:14:37
Postat av: Tess

Hörde rykten om att det skulle finnas bilder på en söt pojk här på din blogg :) Så jag var ju bara tvungen att titta in...Kul att läsa om hur du/ni har det! Hoppas att ni har haft det underbart skönt i värmen på Kreta! Kramar från "Gräsänkan" i Kalmar

2007-07-01 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback