Tillbaka på jobbet!


Sitter nu på jobbet igen, sjukt vad 3 ½ veckor kan gå snabbt! Har jag varit ledig så länge? Hmm.. tror att det blivit nåt fusk på snabbspolning på veckorna. Igår kom iaf jag och Jens hem ifrån H-sand. Var väldigt skönt att få åka dit en sväng och bli bortskämd med mumsig mat och roliga stunder tillsammans. Jag och Jens åkte i måndags en sväng till Ikea. Jag hade ringt till pappa och bett han titta på Ikeas hemsida om mina drömgardiner fanns där nu. (Jag har nämligen varit på Ikea 3 ggr och alla ggr har de varit Slut.) Pappa sa att tyvärr inga Hanna Slinga finns där. Åh, jag blev så arg ännu en gång. Vi åkte dit ändå och vet ni vad, de hade precis kommit in då på måndagen.

                                                                            

Snacka om att jag blev glad och Lycklig! Nu är min lägenhet precis som jag vill. Nästan. Kommer jag någonsin bli nöjd?!

Ska berätta för alla mina nära och kära att jag inte kommer svara i min mobil på länge, har glömt min laddare i Rossön och mitt batteri räcker ju inte för evigt tyvärr. Kära mamsen ska skicka den så fort hon kan!

Neä, nu måste jag jobba vidare..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback