Mycket som har hänt på sistonde..


Nu var det ett tag sen jag bloggade. Vet inte vart jag ska börja. Har ju varit på Kreta en vecka och haft det helt fantastiskt! Varit hemma i Rossön och tagit hand om voffsingarna (gör det fortfarande). Träffat nderbara Petra och hennes Mattias. Fiskat! Osså ha varit på Dunder med Annis och myst med hennes urgulliga familj och tagit med mig Joppsen hem hit till Rossön! Bilder säger mer än tusen ord!


Kreta (Bad, Sol, Mat, Drinkar och Öl, Vatteland, Utflykt med snorkling)


                                                                                                                                                    


Noelle, Petra och Mattias


     


Dunder


                                                        
  


Matlagning och mumsigt gott


              
 




Oh, nu äntligen klar med alla dessa bilder.
Vi va ju på Junsele Djurpark igår, men de lägger jag upp lite senare!
Är så less på att sitta här nu och vänta på segdatorn...
Nu ska jag o Joppe äta frukost.

   Bye Bye som Hailey kan säga!




Postat av: Madde

Hej! ni verkar ha haft en helt underbar kärleks semester, jättefina bilder!
kram Madde

2007-07-12 @ 11:51:32
URL: http://garper.blogg.se
Postat av: Kusse anna

Fina bilder sen dunder du hade,
jag och anders sitter här på jobbet och garvar åt dom :)

2007-07-20 @ 17:45:57
URL: http://annanilsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback