Junsele Djurpark


Igår åkte Anna, Micke, Hailey, Noelle, Joppe, Jens och jag till Junsele Djurpark. Vi chansade på att det skulle bli fint väder och inget regn... men ack så fel vi hade. Första halvtimmen gick bra, men när vi åt lunch, då öste det ner regn! Fy fan!
Men roligt var det ändå alla blev vi som barn.

     
Vad tittar ni på?


En Näsbjörn

     
Söta marsvin

     
Jag fick bära omkring på Noelle en stund, innan det börja regna! Mycket mysigt. Jag vill också ha en bebis :P 

image260
Jag Älskar sådana här grejer.. hehe, kolla söt Hailey!


       
Lite mys och bus på uteserveringen medans det spöregnade!


                           
Mycket roliga och fina djur att titta på. Jag gillar vekligen att titta på björnarna..
Det var en lyckad dag, förutom att det regnade!


Nu ska vi ta och spela lite kort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback