Hemma


Det börjar kännas bättre, fast det är väl att dagarna går och jag kan inte tänka på det hela tiden. Jävlarns hår.

Är hemma i Rossön i helgen. Erik och Kajsa är också här, eller Erik skjutsade vi till bussen igårkväll. Så nu är det jag, Kajsa och voffsingarna. Mamma och pappa är i Tallin, så någon måste ju ta hand om sötingarna. Nu imorse var det Tassa som kom och ställer sig på sängkanten och vill att jag ska vakna. Klockan var nog runt 5 och då var det ut och kissa. Sen är de så duktiga och går upp och lägger sig med mig igen. Och sov ända till kl. 8. Eller Tassa kommer och få upp mig flera gånger, men då säger jag bara gå och lägg dig igen och då gör hon det och suckar en djup suck. Nu har de iaf fått mat och varit ut igen och nu ligger de så sött i sin säng här nere. 

image557

Ska snart ta och klä på mig och fara ut och sparka med de här två. Tänkte att idag ska de få springa mycket, eftersom jag måste åka vid middagstid och mamma och pappa kommer ju hem lite senare. Jag vill inte att Kajsa ska två vilddjur hos sig ikväll.
Jag ska även baka lite lussebullar idag. Jag gjorde det tidigare i veckan, men vilket misslyckande. Igår försökte jag mig på hallongrottor, men jag kan verkligen inte baka längre.. jag gjorde helt fel, så de ser inte ut som de ska göra.

Jensen min var i Åre igår med sitt jobb. Så honom vågar jag inte ringa till på några timmar.
Just det ja, förra helgen när Johan var hos oss tog jag en massa fina kort. Fina kort på fina killar.
Check this out!

image559


       

Det var helt galet med Jens och Johan efter de fått i sig några öl. Ställde upp på allt!



Och sist mina kära föräldrar som var också på besök förra lördagen, en snabbvisit.

image566


 Nu blir det tacos till frukost. Och få något liv i sömntutorna Viva och Tassa.

Postat av: Joanna

Afro imorn.. :)
Vi får höras på eftermiddagen.
Puss gumman!

2007-12-10 @ 21:52:14
Postat av: elinkusin

Jag är helt säker på att du är jättefin i håret. Själv klippte jag mig med nagelsaxen häromdagen, håret alltså. Det är inte så smart...:)

2007-12-11 @ 15:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback