Afro Dance


I söndags när jag var hemma i Rossön fick jag besök av mycket söt och gullig tjej! Det var Frida som kom och ville hälsa på Viva och Tassa. Och lite mig tror jag också! Vi gosade och lekte lite med voffsingarna och Tassa är så duktig, hon förstår att hon måste vara försiktig och lugn. Vi gick även ut en sväng på en promenix och såhär såg sötnosarna ut då :) 

image568

  

Efter promenaden fick jag lära mig hur man gör riktigt fina lussebullar, Frida hon kunde hon :)
Vi lyckades riktigt bra!

image571

Sen åkte vi in på byn och Frida fick åka hem och jag skrapade av mamma och pappas bil, för den hade blivit så isig där den stod på Mählers. Och ingen motorvärmare hade de stoppat i heller, så då skrapade jag av det värsta så de kunde åka hem fortare.
Hann aldrig träffa mamsen och papsen, jag åkte tillbaka till Östersund för att jobba.

Idag har det blivit jobb, en sväng på Lillänget och sen till min rubrik. Jag och Joanna var på AfroPowerDance.. gud så jobbigt det var, men riktigt skoj. Skaka loss ordentligt på rumpan, höfter och heeela kroppen.

Märks att börjar bli riktigt kallt, för jag får kråkhacka när kylan kommer. Inge kul. Det svider och gör ont på händera. Smörja, smörja, smörja!

Och en sista grej, Frida hade skrivit en sådan söt kommentar till mig:

jag tyckte du såg ut son vanligt om jag få va ärlig!! hejdå från frida:)

Jag blev så glad :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback