Veckan som gått..


Förra veckan var en händelsrik vecka.

Måndag: Tog en skön sovmorgon med min kära Joppsen och min söta syster Kajsa. När vi vaknade skjutsade vi in Kajsa till bussen och jag o Joppe gjorde en runda på stan. Blev en riktigt lång runda, men mycket trevlig. Jag gjorde en väldigt impulsiv grej jag ångrar idag, men jag tror det löser sig!
Väntade i stan ända tills Joppes buss gick (kl 16.55), tills jag åkte hem till min prins.

Tisdag: Jobbade på och sen blev det en fisketur :)

Onsdag: Smågrät lite för att my HoneyBunny åkte iväg till H-sand och jag blev lämnad själv.. jobbade hela dagen men sen fick jag ett roligt sms av Johanna Wessling: Du är härmed bokad för date på biostaden kl. 18.30...
Så vi gick på Knocked Up=På smällen. Jävligt rolig film må jag säga, skrattade en hel del :)

Torsdag: Tidig morgon, klev upp 04.36 och började kl. 06.00.. usch. Slutade ju däremot tidigt och gjorde min impulsiva grej fortsättning, men tror att jag löste det av mig själv! När jag kom hem visste jag inte vad jag skulle äta, men jag var så sugen på tacos, så jag tog helt enkelt och gjorde det. Alldeles för mig själv. Kvällen var meningen att jag skulle hinna blogga lite, men blev upptagen av ett massa tvättande och besök hos Joanna, som packade som en galning inför hennes Norge-resa! Sa Hejdå och åkte hem och packade lite jag med.

Fredag: Lika tidig morgon som fredagen och packade in allt i bilen och sen jobbade jag  bara 4 timmar och sen körde jag till H-sand.. tråkigt att köra 21 mil själv, men det gick bra! Väl framme blev det puss- och kramkalas. Och de hade köpt en god tårtbit och gjort allmänt mysigt! Vi gick ner till havet, så Jens skulle få fiska lite och där fick vi se herr och fru Svan med familj.



Sen blev det grillning, suuuupergott!

Lördag: Då var det bestämt för att vi skulle åka till Selånger och gå på marknad.. väldigt roligt tyckte jag och Jens stod ut rätt länge innnan han börja längta hem. Blev lite sidfläsk för min och Majvors del, mums!
Fick även en otroligt god doftande tvål av kära Majvor, min doftar mango och hon köpte en kokos. Tack så mycket svärmor :)
När vi väl hade lyckats komma ut från parkeringen åkte vi hem till H-sand och jag började förbereda min näsa inför den kommande lukten... det var nämligen så att Jens och Majvor skulle äta surströmming och jag och Gunnar skulle äta sill, men vid samma bord..



Snaps fanns också med på bordet, men den försvann snabbt genom Gunnars mun..



Vädret var fint, det kom en liten skur, men då kom vi på en briljant idé.
Vem är det som döljer sig där bakom?


Jo, om inte världens gulligaste kille


Jensen min

Söndag: Lite sovmorgon, sen iväg på ett nytt äventyr. Ett ställe som heter Murberget, där det var internationella dagen, vilket innebar dans, musik och mat från alla möjliga länder.
Mycket trevligt och roligt att vara på något sådant!



Idag åkte jag och Honey tillbaka till stan, för jag skulle jobba!
Efter jobbet kom jag hem till ett dukat bord med middagen serverad och en glad älskling.
Nu ikväll har jag pratat med kära Petra som jag tänker lite extra på, du vet att jag finns för dig!
Nu ska jag ta och skärpa mig och inte va en sådan datanööörd..


Postat av: Tess

Sitter här på jobbet och har inget att göra, så jag surfar lite på nätet istället. Ni verkar ha haft en riktigt trevlig helg i H-sand :) Johan och jag får komma upp och hälsa på er när han kommer tillbaka från praktiken. Ha det så bra & hälsa Jens! Kramar från Tess

2007-08-21 @ 08:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback