Lite allt möjligt


Det är jobbigt när jag inte skrivit här på länge.. måste verkligen fundera på vad jag gjort och vad som hänt!
Storsjöyran har ju varit och jag ska lägga upp bilder om det sedan. Min kära Joppsen har en massa roliga bilder som jag vill ha med här! Så Yran kommer någon annan gång!

Iaf när Yran var slut åkte jag o Honey hem till Rossön och var där över en vecka, förutom att Jens va tillbaka och jobbade en sväng mitt i veckan och jag och Kajsa va också till Ö-sund en dag och shoppade loss lite!
Hemma bara myste vi, rodde ut med båten och fiskade, badade, busade med hundarna, va med Anna och Micke + familj, retade upp mamma och pappa, åt god mat och bara hade en skööön semester!

Söndagen den 5 augusti var vi på dop i Bodums kyrka.
Noelle Frida Elisabeth


Jens och Jag

              
Väldigt fint i kyrkan och Hailey var så duktig som gick bredvid Amanda som blev gudmor åt Noelle


Här har vi en stolt gudmor med sin stiliga bror

  
Sen blev det min favorit.. tårtor och helst smörgåstårtorna, muuums!

     
Hailey tyckte det var smaskens!

     
Och såklart presentöppning


Här kommer lite bilder när vi gick ner till färjstället och badade hundarna

                             
Tassa och Viva var så glada över att få blöta svansarna lite och hämta pinnar


I tisdagskväll var jag bjuden hem till Anna (en föredetta Eniro-tjej) på sminkkväll. Hennes mamma skulle visa oss lite olika sminkgrejor. Jag tog med mig Sofie, som jag inte träffat på väldigt länge.
När vi kom dit så visade det sig handla om Aloe Vera produkter, mycket intressant det vi fick höra och veta.
Efter Annas mamma berättat och visat oss en massa produkter fick vi börja sminka oss. Några av oss gjorde en varm och kall sida, så det är därför vi har olika ögonskugga på ögonen :P

                             
Väldigt lyckad och rolig kväll! Vi fick även smaka på AloeVera-drink med bär och yougurt, mycket god!
Sen köpte jag en Aloe Vera salva och ett lypsyl!


Igår onsdag var jag och Sofie runt på Rusta och ÖB och kikade runt. Köpte några onödiga saker, men ändå bra att ha. Och igårkväll åkte vi ihop med våra käraste till Lit och fiskade...
Ingen fisk men underbart väder och roligt hade vi!

        

Sen blev det brasa och korvgrillning

                          
        
Se så mysigt vi hade :)

Men igår var nog min otursdag tror jag..
Jag tappade bort bilnyckeln när jag hämtade Sofie, men som tur va låg den bara några meter från bilen.
Jag var allmänt vimsig, för när vi var inne på ÖB lastade jag upp mina varor på bandet och sen gick ja bara förbi kassörskan och började packa mina varor och hon kollade på mig lite konstigt och då klickade det till, fan jag måste ju betala också.
Jag var väldigt nära att köra in i en bil=krocka alltså!
 När vi va och fiskade ramlade jag på en massa sten och vrickade foten.. visste inte om jag skulle skratta eller gråta för det gjorde så jävla ont. Först trodde jag att jag brutit den, men sen insåg jag att den gick att röra på, men fan va ont det gjorde. Jensen fick trösta och hålla om mig ett tag, tills smärtan var över.
 Sen ännu en gång tappade jag bort nycklarna, fast den här gången husnyckeln.. den hade jag råkat tappa i bagaget..
Jag höll på att bli tokig på mig själv!

Så nu idag hoppas och vill jag att det ska bli en smärtfri dag, med inga borttappade saker och felsteg.
Men aj va foten värker idag..


Postat av: AnnaPanna

Heeej!! nämen har du varit på sminkkväll med "min" Maria, vad trevligt!! hon dyker upp på allas bloggar men inte gör hon något åt sin egen... jag jobbar nu btw, så kika in om du har vägarna förbi om du har tid. Imåra fyller Joanna och idag fyller Josse! fast det har du nog koll på med tanke på att du har fetkoll på allas våra födelsedagar=) puss och kram!

2007-08-09 @ 15:27:00
Postat av: Joppelina

Hey MIn ängel!!! Miss yoou tooooo.... Kan fan inte helt fatta att ja ska flytta till en helt ny stad!!! ojoj...men va fan litet e ju till för äventyr...åh du kommer alltid finnas i mitt liv tills ja dör!!!!Så mej blir du inte av med....ÄLSKARD dej min Helt FANTASTISKA tjej... <3

2007-08-15 @ 18:58:53
URL: http://attlevasomjohanna.blogg.se
Postat av: anna

Tack tack tack!! det var verkligen skönt att jag lyckades ta mig in. Men lite brådis blir det eftersom den börjar på måndag....!!
KRam kram

2007-08-16 @ 10:11:19
Postat av: Joanna

Hej gumman!
Dags för uppdatering! :D
PUSSSSSSSS!

2007-08-18 @ 23:46:34
Postat av: Rubrik: Premiär, av Elin

NU har dagen kommit, mitt första blogginlägg är publicerat!

2007-08-19 @ 22:02:41
URL: http://elinsundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback