En liten, liten söt hund


Jag vill verkligen ha en strävhårig tax. Hur kan de vara så söta? Jag vill ha, jag vill ha!

image348
Im in loooove..

  
Helt underbara

I helgen har jag försökt få Majvor och tycka om de här otroligt söta varelserna..
Se så mjuka och söta och underbara.

För er som har sett Triss-reklamen vet ni vad jag menar!


    



Tur är att mamma och pappa har Viva och Tassa hemma.. längtar tills helgen när jag få gosa med de!

Postat av: Marie

Heej.. Ja hittade din blogg via Elins! :) Fina bilder du har! Hoppas allt är bra.. /Marie på DolceVita! :)

2007-08-21 @ 18:48:39
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: elin

supergulliga taxar!! Fast jag har två supergulliga föl/ storkusinen elin

2007-08-21 @ 22:46:56
Postat av: Anna

HAHAHAHA carro ingen tax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har iaf skrivit uppdatering nu, hoppas allt är bra med dig. För mig är det nästan sjukligt bra:P
Puss och hej!
En sak till bara, skaffa ingen tax! hahahaha jag tycker dom är så fula hahahahahahahaha!!!

2007-08-23 @ 21:09:59
Postat av: Elin

Jag har utmanat din blogg!
Det är en sån där trend du vet, gör den nu!!!! :)

2007-08-29 @ 05:47:44
URL: http://elinsundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback