Baka kakor


Igårväll kom Johanna till mig och vi hade bestämt att vi skulle baka någonting tillsammans.. eftersom klockan var ganska mycket hittade vi receptet på Knäckflarn, både snabbt att röra ihop och att grädda. Johanna hon klickade ut väldigt stora klickar och jag var rädd att hennes skulle flyta ihop.. det visade sig att det flöt ihop till en hel kaka.. heh.
Jag tänkte försöka va duktig och inte klicka så nära, men jag lyckades inte heller så bra.


Men slutresultatet blev väldigt gott :)



Det var väldigt skoj och va med tokJohanna en sväng nu innan hon flyttar.. konstigt.. det är bara jag kvar här nu av mina kompisar som jag känt länge..

Idag fredag fick jag sluta tidigt, så jag gjorde en runda på stan.. men köpte ingenting.. väldigt olikt mig. Jag var väldigt shoppingsugen, men hittade ingenting jag ville ha.
Mötte upp Honey och Petter och vi gick och åt på tacobaren, väldigt mums :)
Sen cykla jag hem och städade lite och klippte Jens.
Sen åkte han och Petter hem till Mörsil och ska va där över helgen..

Jag måste stanna här tills imorrn, för jag jobbar en stund på förmiddagen och sen kan jag sticka hem till Rossön.
Då ska pappa och jag ut med hundarna i skogen, jag lääääängtar.


Tack för idag!

Postat av: joppelinis

ÅH hej min tjej!!! Va glad ja blev när ja fick höra din ljuva röst idag!!!SAKNAR DEJ::::::ja hoppas att du snart kommer å hälsar på!!
ne nu e de lunch dags...mmmm...Pussilipussilipusss min älskling...
PS.kakorna ser JÄTTE GODA UT !!DS.

2007-08-27 @ 12:33:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Joanna

Hej sötnosen min!
Allt bra? Hoppas det.
Vi har iaf flyttat in i en lägenhet idag, känns skönt att slippa campingen som sagt!
Jobbet rullar på.. Vi tar dag för dag, men jobbar i stort sett hela tiden..
Hur ser dagarna ut för dig?
Saknar dig.
Pok/J

2007-08-29 @ 18:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback