Barnvagnen


För någon vecka sen var vi och hämtade vår vagn, vi är så nöjda och det känns så spännande!
Det är i princip den enda "nya" saken vi köpt, allt annat har vi köpt på blocket.
Skötväskan är en cykelväska från Stadium som tydligen många tycker är bra just för skötväske-funktion, liten och praktisk-jag skippade alla andra och fick gå ifrån att jag inte ville ha den typsika "skolväskan" men den här jag är väldigt nöjd med, hittills iaf!
 
 

Postat av: mamma G

Det är den finaste lilla sötaste vagn jag sett på länge, så fin och säkert mkt praktisk också, iaf med skolväskan hängande där....hihi!
Så fina rosor du fått, jättefina och vilket härligt bröd, hjärtbröd, I LOVE IT <3<3<3
Hoppas du kryar på dej lill gumman min, puss puss

2014-05-04 @ 15:38:01
Postat av: Karin N-A

Snygg vagn men lite konstiga framhjul tycker jag, är det en stadsvagn eller? Jag ser mycke fint i bilderna jag! små kläder å så där.... gulligt.

2014-05-04 @ 21:27:42
URL: http://bjennbua.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback