Våren är här


Solen har lyst hela veckan och det sprätter i kroppen av den positiva energi den för med sig!
Folk blir ju helt galna, sätter på sig shorts, dricker kaffe på utomhusserveringar, tar med lunchen och äter den på en parkbänk och fåglarna/änderna härjar överallt!

Dagens förmiddag började jag hos barnmorskan där allt är finfint!
Sen träffa jag Anna för att äta frukost och vi hann även ett varv i Pildammsparken!



Därefter tog jag mig till en barnvagnsbutik och beställde en helt ny vagn, kändes nästan som om jag begått ett brott efteråt för att jag tog det slutgiltiga beslutet själv och den kostar så mycket!
Men nu känns det väldigt bra och jag kommer förhoppningsvis bli supernöjd!

Postat av: mamma G

Hej min fina.....va härligt det ser ut med vår :)

Har du köpt ett riktigt "dollargrin" sa min pappa när vi köpt en ny vagn tills du skulle komma :))
Klart man vill ha de finaste o bästa, de gjorde du rätt i. Snygga brallor i förra inlägget, inte min smak direkt men du skulle bli supersnygg i dessa.
Puss på dej och lilla magen, mami

2014-03-14 @ 05:58:02
Postat av: Anna

Vad blev det för vagn??

2014-03-14 @ 06:51:18
URL: http://annakengstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback