24 november


  • Exakt en månad till julafton, jag längtar sååå!
  • Mamma har åkt till Thailand idag för att hälsa på Kajsa i 2 veckor
  • 11 månader sen min älskade Momma somnade in.
Just denna vecka har du cirkulerat i min tankar lite extra. Varför vet jag inte.
Kände att jag ville minnas lite extra idag så därför kommer lite bilder.



Det här kortet glädjer mig.
Dels för att det var en underbar dag och det finns nästan inte ett kort där min mormor inte blundar.
Som på det här:


Det är lite roligt att hon alltid blundade på kort.
Jag Saknar Dig Momma <3

Postat av: kajsa o gudrun

Hon fyller vara hjartan med varme och med minnen! <3

2011-11-26 @ 03:50:09
Postat av: KarinWallberg Holm

Men ett såååååå fint kort på er två.

Jag saknar A-M så mkt,som idag texpl.hon ringde inte kl.7 i morse.Jag blir tårögd.

2011-11-27 @ 17:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback