11-11-11


Jag har alltid gillat jämna siffror och har det lite jobbigt med ojämna.
Tex. när jag får en kod på en tenta stör det mig om det är för många ojämna siffror och jag tänker att det kan ge mig otur.
Siffran 11 är ju jätte ojämn, men ändå har jag alltid gillat den.
När jag spelade fotbolls som liten var det mitt nummer och jag blev skitirriterad om någon annan tog det.
Kanske gillade jag det för killen jag för det mesta var kär i hade det och Tomas Brolin hadet det.
Sen är det ganska kul för att Jens har också alltid haft 11 när han spelat fotboll.
Idag borde vara en perfekt dag eftersom det är 11 november 2011.
Vi får se!


Testade dessa igår. Inte alls lika goda som vanliga Juleskum, men ok!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback