Torsdagsledig


Tack för era fina och stöttande kommentarer, de värmer :)
Gårdagen gick väldigt bra! Vi fick mycket bra kritik på vår opponering!
Mitt i allt allvar så är jag ledig idag.
Känns otroligt skönt. Men vaknade tidigt ändå såklart och passade då på att gå till tvättstugan för att få lite gjort!
Jag ska även läsa på vårt egna arbete lite till inför imorgon när vi ska bli grillade!
Och jag ska PACKA för imorgonkväll flyger (inget mer jäkla askmoln) hem till Jämtland över helgen!
Min kära mamma fyller år och jag vill gärna vara med och fira :)

Men först lite mer allvar och ikväll ska jag och Jens ut och käka, det var hundra år sedan sist.
Vi har spanat ut en restaurang:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback