R-föreläsningar


Dagens 3 föreläsningar började alla på R.
Först ut var Reumatiska sjukdomar, sen Röntgen-bilder och sist Rygg-sjukdomar.
Väldigt intressant alltihop och superbra föreläsare!
Det är så jäkla bra när riktiga överläkare kommer och föreläser.
De inspirerar!

Gick ända till 16.30 idag, men lyckades ändå ta mig iväg på en walking-pass. Skönt nu efteråt!
Älskade J hade städat och gjort så fint här idag + lagat mat!

Såhär fin är min söta hjärtask från Mikaela:


Passar perfekt i sovrummet!
Men jag vet icke vad jag ska fylla den med??!

Postat av: mamma G

Intressant med ryggföreläsning, tips tages tacksamt emot. Jag var också på en bra föreläsning i Stan igår. Det handlade om Barnkonventionen och vad barnen har rätt till......man kan ju undra vilka som rättar sig efter den??

Söt ask du fått, passar dej precis. Fyll den med kärleksminnen, de kan vi aldrig få för mkt av.

Kajsa smsa igårkväll, var på tåget till Chang Mai, toan var bara ett hål rätt ut och svinkallt o äckligt enl henne. Nu får hon se och vara med, våran lilla syster, hihi! Här hemma är allt Ok, ska på väven ikv och torsdag blir en ny upplevelse.

Jag ringer i morron, puss o kram mamma <3

2011-03-01 @ 06:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback