Tionde dagen avklarad!


Det är helt sjukt att det har gått 2 veckor nu!
Fasiken vad skönt!

Även denna dag har rusat iväg! Har haft mitt feedback-samtal och det gick verkligen bra! Jihooo!
Lite sorgligt faktiskt att säga hejdå till alla, både barnen och personalen.
Och blev verkligen överraskad när jag skulle gå för jag fick present :)


Fina Marimekko-servetter och ett finskt ljus!


Och ett handgjort kort med text både på finska, engelska och svenska.. Så gulligt gjort av mina handledare!


Har varit en sväng på stan, men hittade inget och kunde inte koncentrera mig för att jag har lite huvudvärk.
Så nu är det verkligen slapparkväll..

Postat av: Mikaela

Vad bra att du mår bättre! Snart är du tillbaka i Malmö igen och då måste vi umgås lite =)Kram på dig.

2010-09-24 @ 17:01:46
Postat av: mamma gudrun

Ja såklart MARIMEKKO!! Du är ju i Marimekkos hemland. Har du sett nån affär med deras grejer.

Va gulliga dom är med dej, få present och allt.

Du har nog gjort det förtjänt av det tror jag.

Du ska se va fort den sista veckan kommer att gå, så snart är du på väg hem till Malmö med en hel ryggsäck full med massa erfarenheter att plocka fram när det behövs. Kramar i massor till dej min duktiga kämpe. P&K mamma

2010-09-24 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback