Ont i både hjärna, mage och hjärta


Det går oftast bra att bara va här, men idag är en sådan dag det känns lite jobbigare.
Vaknar tidigt, sovit oroligt och känner mig ledsen.

Saknar och Längtar efter massa där hemma.
Jag vet att allt finns kvar, men det är riktigt tungt iaf!


Postat av: Anonym

Lilla hjärtat vad lejsamt att du känner så där....

Jag skickar glada tänkar och stora kramar nu......

Är det ett tungsamt praktikställe?

Snart är du tillbaka till din finaste Jens och din egen säng, Det kommer bara att svischa till,,,

Moster.

2010-09-23 @ 18:07:51
Postat av: mamma gudrun

Karolina, bit ihop, snart är det gjort och du har kämpat jättebra. Ikväll har vi varit på hundkursen eftersom vi inte kunde i söndags. Jag hade inkallning på Tassa, hur tror du det gick.....jo hon stack ju på en gång till en liten söt valp och ville leka. Men efter hon sprungit runt ett tag och även varit upp på bron till klubbhuset (hon letade väl mat) så kunde vi ta fast hon. Sen var hon duktig och kom när jag ropade in hon. Kopplet är ganska slakt när vi har varit där ett tag, kan gå förbi många hundar och hon är lugn o fin.

Vov och slick från Tassa o Viva, kramisar mamma

2010-09-23 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback