Pluggtime..


Jag har inte gjort annat än att vara på min praktik och sen plugga denna vecka.
Och tyvärr fortsätter det så hela denna och ÄVEN nästa vecka..
Jag har både eximination (hur mycket som helst som ska in i huvudet), föreläsningar och en tenta som ska avklaras kommande vecka.
Tur ssk släppte iväg mig tidigare idag så jag kan göra lite nytta. Det blir till att skriva och skriva.
Sen tror jag att jag ska ta och göra något annat, kanske rensa lite och fixa och mysa till det.
Det är så mycket som blir flyttat åt sidan, bara för att krafterna tar slut.
Jag har världens rörigaste skrivbord och garderob.. så det är saker som borde göras.
Min blommor mår inte heller så bra såg jag..

Jaja, så är det när man är student och har hundra saker att göra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback