Flitiga jag!


Dagens händelser var en massa blodprov som jag börjar känna mig rätt så duktig på nu!
En stackars patient fick känna på när jag skulle ta halsprov, jag tror hon ville ta kål på mig efteråt. Hon hade en mördarblick..
Men man ska ta så patienterna får kräkreflex och hostar, då vet man att man tagit tillräckligt långt bak.. haha!
Neä, men min handledare fick hjälpa mig lite så hon tryckte in pinnen långt bak och jag tyckte så synd om patienten.
Så det är inte min favoritgrej.

Slutade rätt så tidigt så gick hem för och plugga lite..
Har inte ägnat tid och plugg på flera veckor, men det var inte alls svårt att komma igång
Så måste nog ta någon timme till ikväll!
Men blir tajt, för kl. 20 är det Bonde söker fru och kl. 21 Greys.
Jag är fullbokad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback