Idag kom första snön!


Jag som skulle cykla till min praktik imorse. Det tar nästan 30 min.. men när jag vaknade imorse och hörde hur regnet öste ner bestämde jag mig för att ta bussen.
Väl på bussen övergick regnet till snö och det hann bli ett vitt täcke.
Men tyvärr smälte det bort och nu är det åter regn och så blött, blött.
Men mysigt var det att se snöflingor dingla ner från himlen!

Dagens bvc innehöll bla. kläm på tvillingar, kläm en 10 dagars bebis och läkarmottagning.
Mycket roligt!

Ikväll spelar Lady Gaga här i Malmö.
Jag önskar jag kunde ha varit där!







Jag såg ju henne i Östersund förra året och det var en grym show!


Såhär såg hon ut då!

Postat av: mamma gudrun

Varför kan du inte se lady Gaga?? För dyrt?? svårt att få biljett?? Hur som helst ser hon häftig ut.

Ikäll är det minus 12 grader här upp på Hästskon,

vi har sussat bort hela kvällen i soffan!!!

Nu äré gonatt annastina. kram mamma

2010-11-19 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback