Lunda-karneval


Helgen började bra med taco-kväll med Annorna!


Mumsigt!


Men jag har aldrig sett någon äta på detta vis förr, haha!

Vi kikade på film och myste som vi bruka göra!

Gårdagen startade på Centralen 12.30.


Där mötte vi upp fina Mikaela och hennes vän.
Jag träffade även på Elin en snabbis, men sen tror jag hon gick upp i rök..

Vi åkte iaf alla till Lund och kikade på Karnevalståget.
Jag tyckte det var roligt och se, men först fick vi vänta och vänta..



Mina fina Annor!


Det var mycket folk!


Och det var varmt, tillslut kunde vi ta av oss jackorna!




Först kom de ridande poliserna


Och orkestern


Sen president Obama, han var sjukt lik i verkligheten!










Det var mycket relaterat till det kungliga bröllopet..


Så himla roligt..


Och Anna Anka


underBar







Efter 2 timmars långt tittande gick vi till Slottsparken och njöt av finvädret!


Vackra Anna nr 1!


Vackra Anna nr 2, men här blev det nog något fel med blixten för såååååhääääär blek är hon inte!



Härligt!


Sen gick vi förbi en bur och där stod den här och ägde!


Så jäkla häftig!


Och Vacker!

Vi vandrade vidare till ett annat ställe där det blev grillning och kubbspel!




Grillmästarna!


Serverat och klart till mig!


Det gick mycket bättre för oss när vi skojade till det lite!


Vin ur plastmugg.. det är grejer det!


Det gick bättre för detta lag!


Mina lagmedlemmar hade så mycket annat för sig..

Sen vandra vi igen.. till "området".


Fin liten gata




Snygga tjejer!


<3


Tokfior


Det här tyckte jag var lite roligt..



Vi köade i ca 30 min för att komma in på ett öltält.. ett som hette något med Bierstube, ett tysk/sweichiskt ställe..


Karnevalen hade alldeles egen öl!


Men jag körde på hederlig cider!


Skååååål!


Vi dansade lite.. hehe!

ROLIG dag/kväll/natt!
Jag har underbara vänner :)

Postat av: mamma gudrun

Oj vilken bra redovisning, kul, kul!

Jättefina kort också. Studentens lyckliga dagar....

Krya på dej så du blir frisk innan du kommer hem på Flata! Hjärtekramar mamma

2010-05-24 @ 06:32:23
Postat av: Elin

Men Karro, vi satt verkligen jättenära varandra på karnevalen. Haha! Kanske fem meter bort.

2010-05-24 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback